Sæt brugeren i centrum med SEO
SEO er grundlaget for at skabe vækst og en skalerbar digital forretning.
SEO er et fundament for digital marketing
Når du vinder topplaceringerne på Google, er det fordi din kommunikation er tydelig.
Når du vinder topplaceringer på Google, får du:
- Bedre quality score for betalte annoncer – det giver en lavere klikpris og/eller en bedre position
- Brand-kampagner får også større effekt – dit website og dine produkter bliver lettere for nye kunder at finde
- Gratis, organisk trafik fra Google-søgninger – flere potentielle kundeemner og højere brand-kendskab
Specifikke SEO-relaterede opgaver eller projekter
Jeg har i hele mit arbejdsliv arbejdet med marketing, web, search og SEO. Jeg mener at kernen for digital succes ligger i et stærkt SEO-fundament. Kontakt mig, hvis du har brug for en stærk profil til at validere jeres SEO-implementering.
Teknisk SEO
Hjælp og rådgivning i forbindelse med nye websites.
Områder:
- URL struktur
- Mapping af redirect
- Validering af HTML
- Guide til content team
- SEO Tool/Dashboard
Se Teknisk SEO.
SEO Audit
Uvildig vurdering og gennemgang af SEO på jeres website.
Områder:
- Teknisk (HTML)
- Brug af keywords
- Performance
- Anbefalinger
- SEO Tool/Dashboard
Se SEO Audit
SEO Service
Løbende validering og optimering af indhold på jeres website.
Områder:
- Keyword analyse
- Optimering af indhold
- Teknisk implementering
- Nyt indhold
- SEO Tool/Dashboard
Se SEO Service
Alle søger – og i stigende grad stiller alle spørgsmål før de tager beslutninger
Det kan godt være, at det ikke er alle virksomheder, der har en webshop. Men derfor er internettet stadig en væsentlig del af virksomhedens salg. For de færreste transaktionelle beslutninger bliver taget uden forudgående undersøgelse på internettet.
Det er på internettet forbrugeren, eller virksomheden, træffer beslutningen om, hvilket produkt, hvilken service eller hvilken leverandør, der opfylder det ønskede behov til den rigtige pris.
Derfor bør SEO altid være en del af digital marketing
Dine annoncer på Google bliver billigere
Det kræver selvfølgelig, at du bruger Google annoncer, men det før de fleste virksomheder.
Når dine sider er optimeret, vil du opnå en bedre quality score på dine annoncer.
Hvis den bedre kommunikation gør at konverteringsgraden forbedres, vil dine annoncer vinde flere positioner og klik-prisen bliver lavere.
Du får flere besøgende på dit website
Med søgeoptimering vil dit website komme få bedre placeringer i de organiske søgeresultater, og når dine placeringer bliver bedre, vil du også få flere besøg.
Besøgende du ellers skulle have betalt markedsføringskroner for at få ind på dit website.
Du får nye kunder
Med flere besøg vil du uundgåeligt også få flere og nye kunder.
Med nyt indhold og bedre organiske positioner, vil du kunne tiltrække nye potentielle kunder.
Du vinder markedsandele
Hvis du får flere besøgende ind på dit website i research-fasen, øges sandsynligheden for at de vælger din forretning og ikke din konkurrent.
Du sælger mere
Med flere besøg, nye kundepotentialer og lavere klik-pris på din markedsføring, vil du i sidste ende sælge mere.
Så ja, når du investerer tid og ressourcer i SEO, får du råd til mere marketing.
Få råd til mere marketing - med SEO
SEO er ikke raketvidenskab, men som med alt andet hjælper erfaring.
Du kan sagtens selv arbejde med SEO. For det gode ved SEO er, at I ikke skal have penge op af lommen for at øge din trafik til websitet.
Kombinér det med jeres kommunikation på de sociale medier, så kan I nå langt. Start med de 5 SEO tips, så får I hurtigt råd til SEO.
Det koster selvfølgelig din tid - og tid er jo også en slags penge. Så kontakt i stedet en SEO freelancer som mig, hvis du vil have en ekspert til at tage ansvaret.